...

Politica de livrare

Conditii Livrare
Livrarea produselor se face prin curierii florariei sau curier specializat la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate din Floraria Lotus din Agigea.

Livrarea va fi facuta la data aleasa de client in pagina de produs, la adresa specificata de el in pagina de checkout si in intervalul orar sugerat.

Livram in Agigea si pe o distanta de 10 km fata de florarie gratuit,pentru localitatile care depasesc cei 10 km se percepe o taxa de 30 de lei

Termen si program de livrare

Comenzile se livreaza in intervalul de 2-5 ore de la confirmarea platii

Programul de livrari este:

luni-sambata 09:00-18:00

duminica 10:00-16:00

Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului (1-8 martie, Craciun, Revelion, alte sarbatori legale).
Orice comanda achitata pana la ora 16 poate fi livrata in aceeasi zi.
Comenzile plasate dupa ora 16 se vor livra in ziua urmatoare.
Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (Valentine’s Day, 1-8 martie, Paste, Craciun,Revelion, e t c.)

Inainte de a se efectua livrarea se va trimite poza pe WhatsApp cu produsul ce urmeaza a fi livrat.

Conditii speciale de livrare

Hlatcu Cristina Georgiana I.I.nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor.
Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare a prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.
In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, receptioner) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.

In cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, Hlatcu Cristina Georgiana I.I. nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus (fara obligatia de a se restitui suma achitata), sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior in termen de 2 ore, produsul va fi distrus iar comanda considerata livrata.

Hlatcu Cristina Georgiana I.I. nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme expedierea comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.
Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, inceputul de an scolar,alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an.

Hlatcu Cristina Georiana I.I.isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an, dar numai cu instiintarea clientilor asupra acestui fapt in prealabil. In situatia in care nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, vom considera ca avem acordul d-stra implicit.
O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).

Livrare cu anonimat

 Pretuim confidentialitatea asa ca toate comenzile plasate pe www.lotusflowershop.ro cu mentiunea de a fi livrate cu pastrarea anonimatului nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale, la cererea Autoritatilor sau in urma acordului clientului.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru validarea adresei si a orei de livrare, dar nu i se va comunica ce urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”, iar orice informatie referitoare la identitatea clientului nu va fi transmisa destinatarului.

Coș de cumpărături

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continuă cumpărăturile